Selasa, 27 Julai 2010

sedang belaja memahami si dia.. urm,gendut ckp aku ni.. cpt bosan dgn psgan,x nk memahami si dia... hahhah.. whatever.. dh mmg prgai aku cm 2.. nk uat cmne ?
tp,kali ni.. perasaan aku laen skit t'hdp dia.. hahahh.. dlu x jmpe shari x rindu.. tp, skrng..ari2 jmpe..stiap jam call.. ttp rindu gila.. haiz... knpe ? dan hati m'gatakn igin blja memahami isi hati dia..sbb x nk dia prgi jauh dr aku la...n aku hrap aku x buat ap yg dia ckp kn 2 ! ya allah.. kolie ap u suda uat at i ? smpai i jd gila ?
urm.. suda 2 ari aku kne tmpa dgn dia.. hahaha.... sbb aku p ngaku bnde yg aku x uat... hahaha...dan sbb dia geram nan aku... hahaha.. x sakit pn ! x mcm u... i bru angkat tgan.. u dh tpis.. hahhah.. alasan sakit la..
so, kpd RONGGENG ... insyallah t, kua rmai2 aku bawak bdak gila ni..hahahahha...
bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan